Pogoji

pogoji poslovanja_1

Pogoji Poslovanja in Varovanje zasebnosti

Prosimo vas, da pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Salsa.si. Spletna trgovina Salsa.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.salsa.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce.

Spletna trgovina
Spletna trgovina Salsa.si je spletni nakupovalni center, s katero upravlja podjetje Eureka Krasnov d.o.o., Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Cene
Vse cene v spletni trgovini Salsa.si so navedene z DDV. Vse cene v spletni trgovini so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Navedene cene v spletni trgovini veljajo izključno za nakupe opravljene preko spletne trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu - Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Elektronski darilni boni
Bone lahko kupite na naši
spletni trgovini in veljajo izključno za nakup v spletni trgovini Salsa.si. Bon boste prejeli v elektronski obliki na vaš e-mail po potrdilu plačila (odvisno za katero možnost plačila se boste odločili). V primeru plačila na TRR ali v naši trgovini v Ljubljani, Plesni salon Salsa, Ukmarjeva 2 (na Rudniku zraven E.lclerca) 1000 Ljubljana, moramo plačilo prej potrditi. Pri plačilu s kreditno kartico vam le-to ročno bremenimo, kar traja 1-2 dni. V primeru, da želite bon prejeti takoj, nas po oddaji naročila kontaktirajte.  

Bon lahko natisnete in ga poklonite, ali pošljete po mailu. Darilni bon je prenosljiv. Lahko ga uporabi vsak, ki vpiše kodo napisano na Darilnem bonu. Darilni bon je enakovreden papirnatemu denarju, zato ga ne izgubite, ker vam ga ne moremo ponovno izdati. Darilni bon velja 180 dni od dneva izdaje.

Darilni bon lahko vnovčite pri nakupu v Spletni trgovini Salsa, www.salsa.si. Izberite željene izdelke in jih dodajte v košarico. Ko zaključujete nakup vnesite kodo Darilnega bona in znesek se bo zmanjšal za vrednost bona.

Pri nakupu lahko uporabite samo en bon. Če je znesek manjši od darilnega bona, lahko razliko vnovčite pri naslednjih nakupih. 

Poštnina
Poštnina se prikaže v vaši košarici, po tem, ko izberete državo dostave in način pošiljanja - ponudnika poštnih storitev, na primer: Pošta Slovenije ali GLS. Lahko se odločite za osebni prevzem v naši trgovini Plesni salon Salsa, Ukmarjeva 2 (na Rudniku zraven E.lclerca) 1000 Ljubljana. Za dodatna vprašanja nas lahko pokličete na telefon 059 039 049 ali 068 63 26 27 ali nam pišete na e-pošto info@salsa.si.  

Zaloga
Večino izdelkov imamo na zalogi, vendar je zaloga odvisna od prodaje ter dobaviteljev.

Dobavni rok
Dobavni rok za naročene izdelke v Spletni trgovini Salsa je 2 - 8 tednov. Če imamo izdelek na zalogi vam ga pošljemo v najkrajšem možnem času. Izdelke na zalogi lahko s paketno dostavo pričakujete v roku 1 - 5 delovnih dni od plačila oz. najkasneje v roku sedmih dneh.

V kolikor izdelka nimamo na zalogi, ga bomo naročili pri dobavitelju, kar običajno traja od 2 - 8 tednov. V primeru, da dobavitelj izdelka nima na zalogi in ga v tem času ni zmožen dobaviti, vas o tem obvestimo. V tem primeru ne prevzemamo odgovornosti, z vami pa bomo skušali najti ugodno rešitev za drug podoben izdelek.

Hitra dobava
Če izdelka nimamo na zalogi, ga lahko urgentno naročimo pri dobavitelju, če je le ta dobavljiv. To bomo preverili pri dobavitelju in vas o tem obvestili. Doplačilo za tako nujno naročilo je 15 €.

Plačilo
Kupec ima možnost plačila s kreditnimi karticami, na TRR Eureka Krasnov d.o.o. ali osebno v Plesnem salonu Salsa, Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana. Dokler plačilo ni izvršeno, ne začne teči rok dobave izdelka.

Plačilo na obroke
Spletna trgovina Salsa.si vam nudi nakup na obroke (do 12 obrokov), če ste imetnik določenih kreditnih kartic. Za vsa natančna navodila in možnosti nas kontaktirajte na tel: 059 039 049 ali 068 63 26 27 ali na: info@salsa.si.

Naročilo
Podatki o oddanem naročilu so shranjeni v sistemu spletne trgovine Salsa.si. Naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Vaši podatki so shranjeni in varovani po zakonu (glej pogoje spodaj na tej strani).

Postopek nakupa
Naš sistem je pregleden in jasen. Predno boste vnesli kakršnekoli osebne podatke, podatke o plačilnih karticah ali druge svoje podatke, boste jasno videli ceno izbranih izdelkov, davek in stroške pošiljanja. Ni nobenih dodatnih ali skritih stroškov in nobenega "drobnega tiska".

Svoje podatke in prijavo v naš sistem lahko opravite povsem na koncu, ko ste že pregledali nakupovalno košarico, se odpravili na blagajno in želite plačati. Če boste želeli, si vas sistem zapomni in pri ponovnih obiskih boste vnesli uporabniško ime in geslo in prijava bo opravljena. Celotnega postopka ne bo več potrebno ponavljati, razen če boste želeli spremeniti katerega izmed podatkov, ki so bili vneseni ob registraciji.

V prvem koraku kupec izbere blago in ga dodaja v košarico. V drugem koraku pregleda košarico, kjer lahko spreminja količine izbranih izdelkov in izdelke po želji iz košarice izbriše. Izbere državo - naslov za pošiljanje izdelkov, nato pa izbere oz. potrdi stroške dostave, ki so povezani z nakupom. V tretjem koraku kupec preveri Pogoje poslovanja in potrdi naročilo. V zadnjem koraku je preusmerjen na varno stran za plačilo podjetja GlobeCharge. Tam izbere način plačila in vnese podatke potrebne za izvedbo plačila in podatke za dostavo blaga.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Kot potrditvev naročila ponudnik pošlje kupcu potrdilo o naročilu. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ko je izvedeno plačilo začne teči rok za dsotavo blaga.

Preklic naročila
Prejeta naročila lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče v štiriindvajsetih urah od opravljenega nakupa. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@salsa.si. V e
lektronskem sporočilu je potrebno obvezno navesti »Preklic naročila« in številko naročila.

Vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem so izjema primeri, ki jih izrecno določa zakon (posebno naročilo izdelka samo na željo kupca, elektronski mediji: DVD-ji, CD-ji...). Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vse stroške vračila blaga krije kupec. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in z računom, ki nedvoumno kaže na nakup v Spletni trgovini Salsa.si. Če potrošnik odstopi od pogodbe lahko dobi za znesek dobropis, drugo blago ali znesek kupnine. Če se odloči za slednje mu podjetje vrne kupnino na način kakor je potročnik blago tudi plačal.

Blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Posebno naročenih izdelkov, izdelkov narejenih po meri, ali izdelkov, ki jih je bilo treba naročiti na izrecno željo kupca, ni možno vrniti brez soglasja prodajalca. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material.

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
 
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil dokler ne prevzame blaga, vrnjenega s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.
 
Razlog za takšno posebno ureditev pri sklepanju pogodb na daljavo so posebne okoliščine: relativno enostavno sklepanje pogodb, zanašanje na prodajalčeve navedbe oziroma opis in nezmožnost preverjanja blaga.
 
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo z blagom samim karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
 
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Naše podjetje je zelo prožno in če bo le mogoče bomo ugodili vaših željam. Zato nas v tem primeru, najbolje, pokličite in skupaj bomo našli rešitev.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ustrezno informacijo.

Dostava
Dostavo naročenega blaga opravljajo pogodbeni partnerji: Pošta Slovenije in GLS. Dostava blaga je možna kjerkoli po svetu. V nobenem primeru spletna trgovina Salsa.si ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi.

Zamenjava
V primeru, da naročenega izdelka ni možno dobaviti, vas obvestimo in predlagamo zamenjavo izdelka. 

Varovanje podatkov in zasebnost
Upravitelj spletne trgovine Salsa.si, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Vaše podatke bomo uporabili le za pravilno izvedbo nakupa in za obveščanje o novostih naše spletne trgovine. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke in sklenjene pogodbe, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.

Za spletna plačila s kreditnimi karticami uporabljamo najvišje možne sisteme za zaščito podatkov v okviru sistema GlobeCharge, več si lahko preberete na spletni strani. www.globecharge.com. Spletna trgovina pa je narejena z vrhunskim programom ShopFactory, ki tudi omogoča vse sisteme za zaščito podatkov in pregledno nakupovanje: www.shopfactory.com.

Pravno obvestilo
Spletna trgovina Salsa.si in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti in so uporabljeni samo za informativne namene in lažje razumevanje.

Odgovornosti
Eureka Krasnov d.o.o. se trudi, da bi spletna trgovina Salsa.si vključevala točne in ažurne informacije o izdelkih in cenah. Vendar Eureka Krasnov d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani Salsa.si. Slike artiklov so simbolične.
 
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na internetnih straneh. Kljub temu se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. So zgolj kot informativni prikaz izdelka. Za morebitne tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje vso veljavno zakonodajo. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti
info@salsa.si ali po klasični pošti na naslov:

Eureka Krasnov d.o.o., Plesni salon Salsa, Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana.

Uporabnik naj v zadevi nujno navede "Pritožba". Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Etika in morala
Poleg naštetih pravnih in zakonskih odgovornosti se v podjetju Eureka Krasnov d.o.o. zavedamo še moralnih in osebnih zavez. Zato delujemo skladno z dobrimi poslovnimi običaji in se držimo reka: delaj drugim dobro, kakor bi želel, da se zgodi tebi.

VAROVANJE ZASEBNOSTI

2. Zaupnost podatkov

Vsi osebni podatki, ki nam jih boste posredovali preko obrazcev na spletni strani www.salsa.si ali kako drugače (prijavnice, preko telefona, e-pošte...) so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov. V skladu z načelom sorazmernosti, upravljalec spletne strani www.salsa.si, zbira in obdeluje zgolj tiste osebne podatke uporabnika, ki so nujno potrebni za nemoteno elktronsko poslovanje in nudenje storitev (za naročanje, prodajo in odpremo blaga, komuniciranje...). Podjetje Eureka Krasnov d.o.o., Ukmarjeva 2, Ljubljana je, v skladu s 24. in 25. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov, sprejelo Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov, ki določa ravnanje z njimi. Vsi zaposleni so z njim seznanjeni.

2. Ravnanje s podatki
Upravljalec spletnega mesta in uporabnik soglašata, da so podatki, do katerih je omogočen dostop pri elektronskih storitvah, lahko osebni podatki, ki se štejejo za poslovno skrivnost in jih bosta primerno varovala. Ne bosta jih razkrivala tretjim osebam. Upravljalec spletnega mesta se obvezuje profesionalno in strokovno izvajati elektronske storitve v skladu z načeli in standardi informacijske varnosti. Varnost in hrambo podatkov zagotavlja v skladu s svojimi notranjimi pravili, v katerih predvidi vse potrebne organizacijske, tehnične in druge ukrepe.

3. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov
Uporabnik spletnega mesta www.salsa.si izrecno soglaša, da se za namen uporabe elektronske storitve nakupa izdelka, s tem povezanega upravljanja sistema ter obveščanja uporabnika, zbirajo in obdelujejo naslednji podatki: osebno ime, naslov, telefonska številka, spol, vrsta plesa in plesne šole.

Ob vsakem obisku spletne strani se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniške datoteke spletnega strežnika (npr. IP številka - številka, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu). Svetovni splet deluje tako, da se na spletnem strežniku, kjer gostuje spletna stran, beležijo določeni podatki o obisku spletnih strani, kot so IP številka, verzija brskalnika, čas obiska in podobno. Eureka Krasnov d.o.o. tako zbranih podatkov ne obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki. Dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo 3 mesece, nato se brišejo.

4. Omejitve glede varstva osebnih podatkov
Zaradi varstva osebnih podatkov velja, da identiteta uporabnika, ki se prijavi zgolj z uporabo uporabniškega imena in gesla, ni ustrezno preverjena. Pri storitvah, ki so dostopne zgolj z uporabo uporabniškega imena in gesla, je dovoljeno samo naslednje:
a) vnos osebnih podatkov uporabnika je dovoljen, vendar ne omogoča prikaza že vnesenih osebnih podatkov drugih uporabnikov, razen podatkov, ki jih je vnesel isti uporabnik
b) uporabnik lahko vloži zahtevo za posredovanje osebnih podatkov. Le-ti se lahko posredujejo izključno v fizični obliki na naslov stalnega prebivališča osebe, na katero se podatki nanašajo.

5. Hramba podatkov
V sklopu storitev elektronskega poslovanja je za potrebe poslovanja družbe Eureka Krasnov d.o.o. urejena hramba podatkov o uporabnikih, v skladu s predpisi o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva. Uporabnik je dolžan z ustrezno skrbnostjo sam hraniti posredovane podatke za svoje potrebe. Eureka Krasnov d.o.o. je posebej pazljiva z gesli in uporabniškimi imeni, ki so poslovna skrivnost.

Pogoji za vračilo blaga

Returns

Here you can describe your returns policy.